Arenys de Mar balla a ritme de jazz

El Festival de Jazz a Arenys de Mar arriba a la seva dinovena edició amb un cartell de sis nits de divendres que donaran el tret de sortida el 23 de juliol i s’allargaran fins el 27 d’agost. A Diaridelamusica.com hem parlat amb el Tècnic de Cultura de l’Ajuntament d’Arenys Enric Pera per saber com es presenta el Dinovè Festival de Jazz a Arenys de Mar.

El cartell compta amb noms que van des de La Vella Dixieland fins a Big Mama Montse. Precisament serà La Vella Dixieland, acompanyada de la veu d’Esther Ovejero, l'encarregada d'obrir el certamen. La banda i aquesta cantant són una combinació ideal que mostra l’èssència del jazz: música calenta, ritmes contagiosos i comunicació directa amb el públic.

A més a més del jazz tradicional, la formació també inclou al seu repertori temes de swing, espirituals, blues i el jazz actual de Nova Orleans. Es podrà gaudir del concert de La Vella Dixieland i Esther Ovejero el divendres dia 23 a les 10 de la nit al Pati de Can Xifré d’Arenys de Mar, al Carrer Auterive, sense número. El preu de l’entrada és de 6 € i també hi ha abonaments per a sis concerts per només 30 €.

Afegeix un comentari nou