Sant Roc 2012
Enviat per Pat el
Com ja és sabut, l'any passat un col·lectiu de persones vam sortir a fer de macips i macipes de manera alternativa (desvinculats del patronat de St Roc). El fet que des del patronat és plantegés com a obligatòria l'assistència i participació a l'ofici religiós de primera hora a nosaltres ens va excloure de participar de la festa de manera "oficial" .
Deixant de banda dels desavinençes que es produïren en aquell moment, escric per fer-vos saber a tots i totes que enguany, els macips i les macipes hem pogut decidir. Després d'un seguit de trobades/reunions entre alternatius i el Patronat de St Roc i gràcies a la voluntat d'entesa entre ambdues parts aquest any s'ha permès que l'assistència a ofici fos de caire optatiu. Així doncs, després d'un any llarg, entre tots i totes ho hem aconseguit. Hem aconseguit anar a la una i gaudir d'un St Roc on tothom hi tingui cabuda.
Aquest apunt, hem decidit publicar-lo en tan que han estat uns quants els arenyencs que s'han adreçat a nosaltres per preguntar-nos quin ha estat el desenllaç del "conflicte" entre Patronat de St Roc i macips alternatius. Així doncs, aprofitem aquest mitjà per fer-vos saber que aquest any no ens ha calgut muntar una cercavila alternativa perquè la nostra postura i voluntat ha estat acceptada pel patronat de St Roc i en conseqüència no n'hem quedat exclosos .
Visca St Roc de tots i per a tots!!














