arenyautes.cat
Publicat el arenyautes.cat (http://www.arenyautes.cat)

Inici > Tot l'any disfressats

Tot l'any disfressats [1]

Enviat per xfebrer [2] el Ds, 14/02/2026 - 17:12

Les disfresses, avui, ja no són cosa d'un cap de setmana a l'any sinó que anem sempre disfressats. Hem deixat de donar la cara i ens posem una mascareta per dir tot allò que ens passa pel cap sense comprometre'ns. Parlo, és clar, de les xarxes socials, que són el focus de totes les crítiques, o si més no de les més ostentoses i gairebé sempre sense arguments.

[3]

Avui veurem desfilar pels carrers dels nostres municipis, veïns que durant molt temps han elaborat una disfressa per lluir-la unes poques hores. La il·lusió i la traça durant el temps que l'han estat construint, no els hi treu ningú, i nosaltres tenim la sort de gaudir-ne i riure a gust. Això a les xarxes socials no és tan normal. Sí que hi ha humor, però predominen els insults i la crítica barata.

Em direu que insisteixo massa amb el tema de les xarxes socials. És cert que és un tema recurrent al meu blog, però m'imagino que és degut a la ràbia que em fa que hi hagi tanta gent que perdi el temps d'aquesta manera. També em podreu preguntar què hi faig jo? També hi perdo el temps. I us seré franc perquè hi ha molts moments que estic temptat a donar-me de baixa i oblidar-me de tot el que s'hi diu.

Em frena el fet que hi ha notícies que no m'arribarien si no fos a través d'aquestes xarxes socials i llavors, de la mateixa manera que em passa amb la televisió, penso que el que cal és dosificar els moments de lectura i atenció i, sobretot, ser capaç de rebutjar tota la porqueria i saber contrastar allò que ens diuen per estar segurs que no ens estan enganyant.

I també hi ha un motiu molt personal. És a través de les xarxes socials que introdueixo els meus pensaments i reflexions. Aquí hi ve aquell que vol, sense cap mena d'imposició, i el cas que se'n fa és només responsabilitat de qui ho llegeix. El to és el que m'agradaria trobar arreu i sempre donant la cara, amb nom i cognoms. Les disfresses només per Carnaval.

PUBLICITAT

_simpelads_load('.simpleads-1439', 1439, 4);

URL d'origen: http://www.arenyautes.cat/content/tot-lany-disfressats

Enllaços
[1] http://www.arenyautes.cat/content/tot-lany-disfressats
[2] http://www.arenyautes.cat/xfebrer
[3] https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiS_PsRNboadz-ikro2oaOHPPXHebmwsk2r_8nwfv8_ed7gwNYOmhSvwIHj4oIrwUQnW0ELvnrFk7qCjdC79usTGMxpKnVlhFYpJs86QDs3_np7D_0J683_WDwQdTGSkH4kvnaaBozgwYQs390xr1TVf-agF1DPCg_a5sLuGd8J142L0bT8USDs4A/s259/carnaval.jpeg