arenyautes.cat
Publicat el arenyautes.cat (http://arenyautes.cat)

Inici > RETROBADA AMB LA NEU

RETROBADA AMB LA NEU

Enviat per Joaquímros el Dm, 15/01/2008 - 17:44

_original

Els patits quan es troben per primera vegada, amb paratges nevats, sempre els suposa una novetat molt especial, el nou entorn, els sorprèn i a la vegada els transmet, una atracció amb forma de encanteri, que de ben segur recordaran sempre.
La Marina la meva neta, ja comença a ser una petita veterana amb el trepig de la neu, quan els seus pares la porten a peu de pistes d'algunas de les estacions de l'entorn de la Cerdenya, torna a reviure les bones estones, que ja va gaudir durant les altres estades.
L'ultim cap de setmana va tornar a la Cerdanya, com sempre acompanyada del seus pares, quan va arribar encara va poder veure la caiguda dels últims flocs de neu, en mig d'un paratge força nevat, gracies a la neu caiguda durant bona part de la nit i matinada anterior, i com es natural va passa uns dies molt divertits, aprofitant aquesta nova retrobada amb la neu.

PUBLICITAT

_simpelads_load('.simpleads-1439', 1439, 4);

URL d'origen: http://arenyautes.cat/content/retrobada-amb-la-neu