arenyautes.cat
Publicat el arenyautes.cat (http://arenyautes.cat)

Inici > crisis ?. SI! -GLOBAL ? .... per tots...NO!!!

crisis ?. SI! -GLOBAL ? .... per tots...NO!!! [1]

Enviat per Toni Tomas [2] el Dm, 21/10/2008 - 00:01

Comentaris

Toni Tomas [2]

El Capitalisme no es una

Enviat per Toni Tomas el Ds, 27/03/2010 - 02:20

El Capitalisme no es una ideologia, es un sistema de controlar les claus economiques. I defensa sobretot, El benefici economic, la Propietat, i el anonimat.
Tot aixo ben combinat, perpetua les desigualtats socials, i afavoreig la aparicio de Paraisos Fiscals. D'aquesta manera la propietat, te ben defensat el marqueting dels diners, que surten a especular, sobre les necesitats generals, sota l'eslogan del llibertat de mercat, o de lliure comerç.

I sobre la Globalitzacio, per si sola, es una expresio masa amplia i que se ha de concretar, falta incloure una definicio mes acurada a la intencio de lo que vol explicar.
No pasa res, que no tingui consecuencies. I lo que pasa en un pais o estat, te consecuencies en uns o altres estats.
I lo que pot ser un benefici economic de un estat, pot ser la miseria en altras estats.
I si parlem de Pau, no podem estar tranquils, mentres hi han guerras etc.
Bona nit.

PUBLICITAT

_simpelads_load('.simpleads-1439', 1439, 4);

URL d'origen: http://arenyautes.cat/content/crisis-si-global-totsno?comment=3122

Enllaços
[1] http://arenyautes.cat/content/crisis-si-global-totsno
[2] http://arenyautes.cat/toni-tomas