arenyautes.cat
Publicat el arenyautes.cat (http://arenyautes.cat)

Inici > El camí de saviesa de Rut i Noemi. Per una ètica compassiva i transformadora per al món d’avui

El camí de saviesa de Rut i Noemi. Per una ètica compassiva i transformadora per al món d’avui

Enviat per aula el Dm, 10/03/2015 - 00:00

FOTOARE.JPG

La professora Neus Forcano. Institut Superior de Ciències Religioses de Barcelona. Ens ha parlat sota el títol: El camí de saviesa de Rut i Noemí. Per una ètica compassiva i transformadora per el món d’avui. En motiu del dia internacional de la dona treballadora, ens ha recordat el perquè d’aquesta commemoració i la seva petita però intensa història. Ha fet esment d’un gran nombre de dones lluitadores socials reconegudes, que han reivindicat, en diversos moments i  llocs, els seus drets laborals. S’ha referit a la situació de democràcia i dignitat per a les dones en moments de precarietat, tan per la situació econòmica, com per a la manca de projectes o d’ideals per a formar-se o intentar créixer.   

Al final ha exposat un punt de reflexió d’una història de la Bíblia “Rut i Noemí” amb relació amb la situació de les dones.  En conjunt, ha estat una xerrada amb un gran nombre de recomanacions i referències.

Si voleu escoltar-la cliqueu aqui [1]

PUBLICITAT

_simpelads_load('.simpleads-1439', 1439, 4);

URL d'origen: http://arenyautes.cat/content/el-cam%C3%AD-de-saviesa-de-rut-i-noemi-una-%C3%A8tica-compassiva-i-transformadora-al-m%C3%B3n-d%E2%80%99avui

Enllaços
[1] http://www.arenys.org/mediateca/aula/Curs2014-2015/20150310_neusforcano.mp3