Preocupació davant la noticia donada per Radio Arenys

Missatge d'error

  • Deprecated function: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters a drupal_get_feeds() (línia 394 de /var/www/arenyautes.cat/includes/common.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls a _menu_load_objects() (línia 579 de /var/www/arenyautes.cat/includes/menu.inc).

El govern municipal continua endavant amb la idea d’instal•lar un ascensor que pugui connectar la N-II, des de l’alçada del Molí de Mar, fins el Camí de la Pietat. Per aquest motiu, aquesta setmana l’alcalde, Ramon Vinyes, va anar a visitar les obres de l’ascensor inclinat de Malgrat de Mar que unirà el centre del poble amb el Parc del Castell.

Confirmada pels treballs previs (sondeig) fets al voltant de la bassa. Volem manifestar el nostre malestar davant la mutilació que podrien rebrà aquestes restes que formen part dels pocs vestigis dels molins del segle XVIII que queden al nostres terme municipal.

A més, demanen que aquesta estructura hauria d’estar dins el proper pla de protecció (PEPPA) i no com ara que no té cap tipus de protecció.

Afegeix un comentari nou